Internet nikdy nebyl z hlediska komunikace akademickým prostorem. Přesto se ho ale podařilo s nástupem sociálních sítích dostat ještě blíže k hospodě, tedy k hospodské komunikaci. Bezbariérovost tohoto prostředí dělá s některými jedinci téměř divy. Porovnejme si stav minulý se stavem nynějším.
Neustále slyšíme, kolik máme Covid pozitivních a kolik lidí umřelo s covidem. Pak žonglujeme (my i novináři a politici) s tím, kdo z nich umřel na Covid, jedni ta data čtou takhle, druzí onakle a porovnávání je mezi zeměmi je v podstatě sčítání hrušek s jablky.
Otazník jsem v názvu příspěvku napsal schválně. Protože médiím věřím, ale současně také prověřuji a pochybuji. Proč, to se právě dočtete v příspěvku.
Fascinuje mě, kolik lidí vyhejtilo Landovu a Ledeckého aktivitu. Já taky nehodlám bezdůvodně běžet na testy, ale zase na druhou stranu přijímám realitu a nehodlám se dál vysilovat rozčilováním nad ní.
Z grafů je vidět, že síla první vlny, má zásadní vliv na počet mrtvých při druhé vlně. Zdá se, že země se silnou první vlnou procházejí tou druhou z hlediska počtu mrtvých podstatně lépe. A to přesto, že mají také většinou mnoho infikovaných. Země se slabou první vlnou dostávají při té druhé (z hlediska počtu mrtvých) podstatně více zabrat. Proč to tak je a jak by měla vláda postupovat?
Nechci se pouštět do polemiky, jestli je tento plán dobrý, nebo špatný, ani jestli je proveditelný či nikoli. Jen se tak pojďme podívat, kolik těchto plánů už v historii existovalo.
Občas přemýšlím nad tím, co bych dělal, kdybych mohl cokoli. Třeba kdybych byl absolutistickým vládcem naší země a mohl ji jakkoli změnit, předělat, rozbít a znovu složit.
Byla doba, kdy jsem si velmi rád pouštěl během práce na internetu Českou televizi. Nejvíce mi vyhovovala ČT24. Bohužel to už nejde a neznám vlastně jiné médium, které bych si rád pouštěl.
Hodně rodičů si myslí, že si vyzkoušeli domácí vzdělávání a že už vědí proč ho nechtějí. To, co nyní probíhalo v rámci koronavirové šlamastyky ale není domácí vzdělávání. Rodiče jen učili děti místo učitelky, dle pokynů učitelky, podle školních osnov a to v současném hloupém vzdělávacím systému.
Po několikatýdenní dílčí odstávce světových ekonomik je najednou čistší vzduch, na některá místa dopluly ryby, které tam desítky let nebyly … Svět se zkrátka ztišil, uklidnil. A my zíráme, že příroda tohle umí. Já tedy nezírám, já vím, že stačí malilinko ubrat a příroda úžasně ožije, zajásá.